Kto pyta nie błądzi, BANT dla nastolatków

Prezentacja z warsztatów które miałem okazję przeprowadzić w ramach eventu Startup Weekend Kids Warsaw.

Metoda BANT to sposób prowadzenia rozmowy z osobą, która może (ale nie musi) być zainteresowana naszym produktem lub usługą. BANT pomaga ustalić na ile prawdopodobne jest to, że ktoś stanie się naszym klientem. Informacje od tych osób będą miały największe znaczenie dla rozwoju naszego pomysłu. Kiedy rozumiemy potrzebę drugiej strony, możemy lepiej na nią odpowiedzieć. Takie podejście przydaje się w biznesie, badaniach, ale również w codziennym życiu.

BANT, mimo że wysłużony, nadal jest skutecznym narzędziem oceny intencji.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s