Rola UX’a w zespole programistycznym

Interaktywna prezentacja dostępna pod adresem: http://naugtur.github.io/pres/ux/slides.html#/.

Warto przeklikać, chociażby ze względu na ciekawe efekty wizualne :)

Prezentację poprowadziliśmy wspólnie ze Zbyszkiem Tenerowiczem w ramach konferencji 4 Developers 2013. Opis wystąpienia poniżej.

Dobre produkty nie biorą się z „dobrze zdefiniowanych wymagań” ale z głębokiego zrozumienia potrzeb użytkowników, wiedzy o możliwościach/ograniczeniach technologicznych oraz umiejętności testowania wypracowanych konceptów na każdym etapie rozwoju produktu. Sukces produktu jest wynikiem współpracy zespołu z różnymi grupami interesariuszy. Podjęte podczas definiowania wymagań decyzje wpływają nie tylko na zadowolenie użytkowników, ale determinują wysiłek potrzebny do zrealizowania projektu. Nawet drobna zmiana w mockup-ie może zmienić czas trwania projektu o całe tygodnie.

W naszym wystąpieniu podzielimy się doświadczeniem zdobytym w trakcie prowadzenia projektu UsabilityTools.com. Uczestnicy wystąpienia dowiedzą się:
  • jak testować wczesne założenia
  • jak komunikować potrzeby użytkowników wewnątrz zespołu
  • czym jest minimum viable product i minimum viable research
  • co nazwaliśmy „effort centered design”
  • co zyskuje designer, gdy zrozumie kod
  • jaką władzę daje designerowi styleguide

2 uwagi do wpisu “Rola UX’a w zespole programistycznym

  1. Do not penetrate her vagina until she’s got reached the boiling
    degree. Whereby traders have plans that cell to cell are almost limitless.
    On this basis you can set from the campaign structure as indicated above.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s