User Story Mapping

Poniżej prezentacja z warsztatów, które miałem okazję przeprowadzić w ramach gdańskiej konferencji Design Skills 2016.

User Story Mapping (USM) polega na zbudowaniu modelu interakcji użytkownika z usługą, który przedstawia historię z jego perspektywy. To proste narzędzie sprawia, że rozwijanie produktów zgodnie ze zwinnymi metodykami (agile) staje się o wiele łatwiejsze.

Pozwala to uniknąć syndromu „zbędnego ficzera”, co bardzo często zdarza się przy płaskiej strukturze product backlog’u.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s